To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Stowarzyszenie Mi?o?ników Krewetek

Towarzystwo dla krewetek / Company for shrimp - obsada do krewetkarium 112 litrów !! rybna obsada :)

dave_sobich - Czw 26 Kwi, 2007
Temat postu: obsada do krewetkarium 112 litrów !! rybna obsada :)
Witam zwracam sie z pytaniem o dobór obsady ! Za jaki?czas planuje zamienic moje akwa 112 litrów z ksie?niczek na du?e krewetkarium z dodatkami ryb :) i teraz tak po pierwsze planowa?bym oko?o 10 red nose (nie beda sie rozmnaza? ale trudno bardzo mi sie podobaja ) oko?o 10 cristal red oko?o 10 WP(( i jakas tam ilo?? humeli jesli dostane gdzie? ! )) do tego teraz mam g?ówne pytanie czy moga by? z tymi krewetami nastepujace rybki w ilo?ciach podanych !


---- zwinniki czerwonouste oko?o 15 sztuk


----otoski z 3 sztuki



----kosiarki 3 sztuki

AAAA teraz co z tej ekipy to sa osobniki które jak dla mnie wchodza w rachube i nie powiem ze najbardziej T?czanka by odpowiada?a lub bystrzyk . Chcia?bym zeby p?ywa?y mi takie do??zgrane dwie ?awice jedna zwinników a druga .... ? co o tym wszystkim powiecie zak?adajac ze 15 zwinników 3kosiarki 3 otoski i oko?o 10 innych jednego gatunku + krewetki czy to nie bedzie za duzo czasem ? a moze tylko zwinniki ?
Razbora szklista


Razbora klinowa


T?czanka filigranowa


Bystrzyk pi?knop?etwy

mamysia - Pią 27 Kwi, 2007

apropo zwinnika tojest on w polsce raczej nie dost?pny co juz by?o na forum http://krewetki.tvkg.net/...nousty&start=15
wi?kszo?c ryb (oprócz otosków) b?dzie zjada? malutkie krewecie. Z moich do?wiadcze? wynika ?e nawet kosiarki z zapa?em poluj? na m?odziutkie CR,
T?czanka filigranowa a szczególnie samce s? raczej bojowymi rybkami.

rhodostomus - Pią 27 Kwi, 2007

mamysia napisał/a:

T?czanka filigranowa a szczególnie samce s? raczej bojowymi rybkami.

Tak ale tylko w stosunku do samców w?asnego gatunku, nie czyni?c sobie nawzajem wi?kszej krzywdy. Krewetkami nie zajmuj? si? w ogóle. Nawet tygodniowe male?stwa przep?ywaj? ko?o nich ca?kiem bezpieczne.

dave_sobich - Pią 18 Maj, 2007

a co powiecie na taki zestaw

10 czerwonoustych
10 l?ni?cooczek
2 sumiki szkliste
4 kosiarki

by?em dzisiaj w akwarystycznym moim zdaneim najlepszym w bydgoszczy na bia?ych b?otach i nei mog?em sie zdecydowac co kupi? a kupic bede musia? juz w przysz?ym tygodniu.

wpad?a mi jeszcze w oko brzanka szuberta ale nie wiem czy nei jest agresywna

SUCHY - Pią 18 Maj, 2007

Z przyczyn obiektywnych odpadaja 2 sumiki szkliste.To ryby stadne i w takiej ilosci,zmarnieja w zbiorniku.Tu juz nie chodzi tylko o dobro krewetek,ale takze innych podopiecznych.O tym takze nalezy pamietac.
Marcin N - Pią 18 Maj, 2007

Ja bym proponowa?:
zwinniki czerwonouste 10 szt.
2 otoski
i ile tam chcesz rozborek

dave_sobich - Pią 18 Maj, 2007

Marcin N napisał/a:
Ja bym proponowa?:
zwinniki czerwonouste 10 szt.
2 otoski
i ile tam chcesz rozborek


no jest to bardzo dobra propozycja ale do tego koniecznie kupie kilka sztuk tych lsniacooczek
bo naprawde mnie zauroczy?y :-)


no i teraz pytanie jakie krewetki ?

Marcin N - Sob 19 Maj, 2007

To ja my?le ?e Red nose(bo bardzo tobie sie podob?j?)ok.10 szt.

I te Crystal Red i my?le nad WP bo Crystalki wol? mniej towa?ystwa innych krewetek i chyba Red nose im wystarcz?:wink:

A te l?ni?cooczka to tez fajnie rybki to moze tez z 8-10 szt. bo fajnie akwarum wygl?da z 2-3 gat. ryb ?awicowych.A ta rybka jest ??godna i towarzyska.Najcz??ciej przebywa w ?rodkowej i górnej warstwie akwarium. Polecana do akwarium towarzyskiego z gatunkami o podobnej wielko?ci i usposobieniu.

dave_sobich - Sob 19 Maj, 2007

no dok?adnie nad takim zestawem mysla?em ale poczatkowo CR i WP poniewa? po majowym weekendzie jak wróci?em po 3 dniach do domu i patrze na moje 25l to sie lekko zgarbi?em jak nie odnalaz?em zadnej red nose ;|
wszystkie mi znikn??y w dos?ownym tego s?owa znaczeniu nie mam nawet szkielecików ;(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group